Description
در نسخه ابتدایی برنامه، شما می توانید برای تک تک مشتریان خود بازاریاب معرفی کنید که در این حالت خود برنامه هنگام ثبت فاکتورهای فروش و یا مرجوعی ها کد بازاریاب را در بالا فاکتور ظاهر می کند. سپس شما باید در پایان هفته یا ماه خودتان ابتدا فاکتورهای مرتب با بازاریاب مورد نظر خود را لیست کرده و بر اساس جمع این فاکتورها، اقدام به محاسبه مبلغ پورسانت مشتری کنید و سند مربوطه به بدهکاری « هزینه های بازاریابی و فروش» و بستانکاری بازاریاب را ثبت کنید.
امکانات طیف پلاس برای مدیریت تمام و کمال بازاریان
1 – تعریف نحوه محاسبه پورسانت به دو شیوه :
الف ) بر مبنای مبلغ ناخالص فروش یعنی ](فی * تعداد) [
ب ) بر مبنای مبلغ خالص فروش یعنی ]( فی * تعداد) + درصد افزوده – درصد تخفیف [
2 – امکان تعریف بازاریاب پیش فرض برای هر مشتری در شناسنامه مشتری
3 – امکان تغییر و یا حذف بازاریاب هنگام ثبت پیش فاکتور و یا فاکتورهای فروش
5 – تعریف درصد پورسانت پیش فرض برای فروش هر کالا در شناسنامه کالاها
4 – امکان تغییر درصد پورسانت پیش فرض هنگام ثبت پیش فاکتور و یا فاکتورهای فروش
6 – محاسبه پورسانت متعلق به بازاریاب در هنگام ثبت پیش فاکتور و یا فاکتور
7 – امکان اخذ گزارشات گوناگون بر اساس جمع پورسانت تعلق گرفته به بازاریان
8 – تسهیل در ثبت سند مربوطه
9 – تاثیر دادن پورسانت فروش هنگام محاسبه سود و زیان کلی و یا سود زیان هر فاکتور
Reviews
There are no reviews yet.